Koiran hyvinvointi - Vetcare

Koiran hyvinvointi

Koiran hyvinvointi kerää yhteen kaikki koiran terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet. Jaamme hyödyllistä tietoa haastattelemalla eläinalan asiantuntijoita, eläinlääkäreitä ja kouluttajia.

#lemmikkisihyväksi

koiranpennut vetcare

Koiranpentu

Pennun saapuminen uuteen kotiin on aina merkkitapaus niin pennulle kuin perheellekin.

Koiranpentu

Pentupäiväkirja - vetcare

Pentupäiväkirja

Pentupäiväkirja kokoaa samaistuttavia tarinoita koiranpentujen elämästä sekä mm. asiantuntijoiden vinkkejä pennun koulutukseen ja muihin arkisiin asioihin.

Pentupäiväkirja

Koiran hoitovinkit

Etsitkö vinkkejä koiran korvien tai silmien puhdistukseen? Tai mietityttääkö, kuinka usein koira pitäisi madottaa? Koiran hoitovinkit - kategoriasta löydät mm. eläinlääkärien ja koirankouluttajien toteuttamia käytännönläheisiä ohjeita arkenne avuksi.

Koiran hoitovinkit

Koiran koulutus

Tunnistatko syyt koirasi ei-toivotun käytöksen takana? Entä kaipaatko vinkkejä koiranpennun sujuvan arjen opetteluun? Täältä löydät apua koirasi käytöksen ymmärtämiseen ja ammattilaisten ohjeita niin pennun kuin aikuisenkin koiran kouluttamiseen.

Koiran koulutus

Koiran sairaudet

Koiran sairaudet- vetcare

Mitkä koiran korvatulehduksen tai nivelrikon oireet ovat? Milloin kotihoito riittää ja milloin eläinlääkärikäynti on suositeltava? Löydät täältä tietoa koiran erilaisista sairauksista, jotta tunnistaisit oireet ajoissa ja saisit lisätietoa eläinlääkärin diagnoosin tueksi.

Koiran sairaudet

Koiran eroahdistus

Yksinolo on koiralle tärkeä taito, jota on syytä harjoitella jo pienestä pitäen. Koiralle ihmisestä erossa oleminen tai itse yksinolo voi muodostua haasteeksi, jos koira kokee ahdistuneisuutta tai turvattomuutta yksinolon aikana.

Koiran eroahdistus

Arka koira

arka koira

Koirien erilaiset pelkotilat ovat yleisiä ja voivat johtua puutteellisesta sosiaalistamisessa pentuaikana. Pelkotilat voivat myös osittain periytyä.

Arka koira

Koiran nivelet

koiran nivelet

Koiran yleisin nivelvaiva on nivelrikko.

Koiran nivelet

lataa pentuopas-vetcare

Lataa Vetcaren sähköinen Pennun uudelle laumalle -pentuopas

Vetcaren koiranpentuopas on tarkoitettu uudelle koiranpennun omistajalle. Opas on n. 40 sivun pituinen, hyödyllinen tietopaketti arkeen.

Lataa pentuopas

Lemmikkisi hyväksi

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa!

Instagram - @lemmikkisihyvaksi Facebook

Tilaa uutiskirje - vetcare

Tilaa Vetcaren uutiskirje

Vetcaren uutiskirjetilaajana saat ajankohtaista tietoa lemmikkien ja hevosten hoitoon ja hyvinvointiin liittyvistä aiheista.

Tilaa uutiskirje