Frontpro - maittava purutabletti koirille ilman reseptiä
25. maaliskuuta 2024

Frontpro®(afoksolaneeri) - uutuus ilman reseptiä!

Nyt lisäys valmisteyhteenvetoon:

Voidaan käyttää tiineillä, imettävillä ja siitokseen käytettävillä nartuilla.Päivitetty valmisteyhteenveto

Helppo ja maittava suojaus:

• Helppo antaa ruoan kanssa tai ilman.

• Toimii tehokkaasti "sisältä ulos", kun puutiainen on kiinnittynyt iholle.

• Tappaa puutiaiset ja kirput tehokkaasti 30 päivän ajan.

• Kirput kuolevat ennen kuin ne ehtivät munia.

Neljä eri pakkausta koiran painon mukaan

Valitse oikea pakkaus oheisen painotaulukon mukaan.

FRONTPRO sopii kaikille yli 8 viikon ikäisille ja yli 2 kg painoisille koirille. Mikäli koirasi painaa yli 50 kg, yhdistele saman- tai erisuuruisia purutabletteja vastaamaan koirasi painoa. Kysy tarvittaessa neuvoa apteekin henkilökunnalta. Voit antaa FRONTPRO -purutabletin ruoan kanssa tai ilman. Tablettia ei saa jakaa.

Frontpro annostelu

Frontpro (afoksolaneeri) purutabletit koirien ulkoloisia vastaan. Käyttöaiheet: Koiralle puutiais- ja kirpputartuntojen hoitoon. Vaikutus: Yksi hoitokerta tappaa puutiaiset enimmillään yhden kuukauden ajaksi. Koiran kirpputartuntojen hoito vähintään 5 viikon ajan. Haittavaikutukset: Neurologisia oireita (kouristuksia, ataksiaa ja lihasvapinaa), kutinaa, letargiaa, ruokahaluttomuutta ja lieviä maha-suoli-kanavan vaikutuksia (oksentelua, ripulia) on raportoitu hyvin harvoin. Raportoidut haittavaikutukset olivat useimmiten lyhytkestoisia ja menivät itsestään ohi. Tiineys ja laktaatio: Voidaan käyttää tiineillä, imettävillä ja siitokseen käytettävillä nartuilla. Käyttöön liittyvät erityiset varotoimet: Alle 8 viikon ikäisille pennuille ja/tai alle 2 kg:n painoisille koirille vain eläinlääkärin arvion perusteella. Pakkauskoot ja annostelu: Pakkauksessa kolme purutablettia. 11 mg; 2–4 kg, 28 mg; > 4–10 kg, 68 mg; > 10–25 kg ja 136 mg; > 25–50 kg. Yli 50 kg:n painoisille koirille annetaan tarkoituksenmukainen yhdistelmä eri-/samanvahvuisia purutabletteja. Myyntiluvan haltija: Boehringer Ingelheim Vetmedica GmbH Markkinoija: Vetcare Oy, Helsinki. TUTUSTU HUOLELLISESTI PAKKAUSSELOSTEESEEN ENNEN LÄÄKKEEN KÄYTTÖÄ.